9 نکته برای طراحی یک حمام اصلی زیبا و کاربردی

Submitted by massterbathroom on Sun, 01/15/2023 - 14:47

حمام اصلی شما یکی از گران‌ترین اتاق‌ها در هنگام ساخت (یا بازسازی) خانه‌تان است... بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که قبل از طراحی این اتاق واقعاً به آنچه می‌خواهید فکر می‌کنید! اجرای حمام مستر در شیراز اگر شما هم مثل من هستید، می خواهید حمام اصلی شما کاربردی باشد ... اما نمی خواهید زیبایی را قربانی کنید!

اجرای حمام مستر در شیراز

در زیر 9 نکته وجود دارد که به سؤالات شما پاسخ می دهد (مثلاً آیا به وان حمام نیاز دارم؟) اجرای حمام مستر در شیراز و همچنین به شما پیشنهاداتی می دهد که قبل از طراحی چیدمان اصلی حمام و انتخاب پایان طراحی خود چه مواردی را در نظر بگیرید.

در پایان این پست، ایده محکمی در مورد نحوه طراحی حمام اصلی زیبا و کاربردی خود خواهید داشت! اجرای حمام مستر در شیراز به یاد داشته باشید ... این حمام شماست، بنابراین می توانید آن را به هر شکلی که برای خانواده شما منطقی است طراحی کنید!

1. چیدمان حمام اصلی

تعیین چیدمان شما اساس طراحی یک حمام اصلی کاربردی است! اجرای حمام مستر در شیراز این طولانی ترین نکته ما خواهد بود زیرا موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید! نکات مهم زیر به شما پایه ای محکم می دهد تا واقعاً در مورد چیدمان حمام خود و نحوه استفاده از این فضا فکر کنید.

قبل از طراحی حمام اصلی خود، تعیین کنید که چگونه و توسط چه کسی از آن استفاده خواهد شد. به این فکر کنید که چند نفر با در نظر گرفتن این تعداد از حمام و طراحی اصلی شما استفاده خواهند کرد! معمولاً حمام اصلی فقط توسط دو نفر استفاده می شود، اما در خانه ما، هر چهار نفر از حمام اصلی برای آماده شدن استفاده می کنیم اجرای حمام مستر در شیراز (عجیب است، می دانم، اما واقعیت ماست)! در صورت نیاز، حمام خود را برای چندین کاربر در یک زمان طراحی کنید (به عنوان مثال سینک دو نفره، توالت خصوصی، دوش بزرگ، اگر قصد دارید دوش بچه‌ها را همراه خود داشته باشید، فضای ذخیره‌سازی فراوان برای لوازم بهداشتی و ملحفه‌های همه افراد، و غیره).

آیا می خواهید کمد خود را به حمام متصل کنید ... یا می خواهید از اتاق خواب خود عبور کنید تا به کمد بروید؟ اجرای حمام مستر در شیراز مردم در این مورد بسیار مخلوط هستند ... پس با آنچه برای شما بهترین است بروید! من ترجیح می‌دهم کمدمان به حماممان متصل باشد تا شوهرم بتواند صبح‌ها بدون مزاحمت برای من آماده شود (در حالی که من هنوز خوابم).

نیازهای ذخیره سازی خود را در نظر بگیرید ... آیا به یک کمد کتانی (یا کابینت) نیاز دارید؟ برای نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت از مو به چه مقدار فضای نیاز دارید؟ آیا می خواهید جایی برای انداختن لباس های کثیف (مثلاً مانع) در حمام خود داشته باشید؟ کابینت های سفارشی به شما امکان می دهد فضا و فضای ذخیره سازی خود را به حداکثر برسانید!

سینک دوبل می خواهید؟ (رای من بله است!) اگر فضای کافی دارید، اجرای حمام مستر در شیراز من دو سینک ظرفشویی را توصیه می کنم تا دو نفر از شما به راحتی بتوانید همزمان آماده شوید! ما یک کابینت بین سینک های خود اضافه کردیم تا جدایی بیشتر ایجاد کنیم ... و من این را دوست دارم!

آیا یک دوش بزرگ مانند آبگرم می خواهید ... یا بیشتر از یک دوش کوچک کاربردی؟ آیا یک وان حمام بزرگ می خواهید یا احتمالاً بدون وان؟

آیا می خواهید یک منطقه توالت جداگانه برای حفظ حریم خصوصی داشته باشید؟ اجرای حمام مستر در شیراز به حمام هتل فکر کنید… توالت به دلایلی از سینک جدا است! این به دیگران اجازه می دهد تا زمانی که شخصی در حال استفاده از توالت است آماده شوند.

اگر کمی فضای اضافی دارید، می‌توانید واقعاً سرگرم‌کننده باشید و یک قسمت نشیمن روشویی آرایش یا یک مانع داخلی سفارشی اضافه کنید!

پست پیشنهادی: چگونه از اشتباهات طرح طبقه سفارشی اجتناب کنیم

2. یک حمام اصلی باید چقدر بزرگ باشد؟

هیچ قانون ثابتی وجود ندارد که یک حمام اصلی چقدر باید باشد... با این حال، این روند همچنان بزرگ و مجلل است! اجرای حمام مستر در شیراز حمام های اصلی معمولاً به اندازه یک اتاق خواب کوچک هستند (10 x 12)، اما می توانند از کوچک تا بزرگ متغیر باشند!

عامل تعیین کننده (بدیهی است) این است که چه مقدار فضای در پلان کف خود دارید تا به حمام اصلی خود اجازه دهید. اجرای حمام مستر در شیراز خبر خوب … یک حمام اصلی کوچک هنوز هم بسته به رنگی که انتخاب می کنید می تواند لوکس باشد!

3. جریان طراحی منسجم را در سراسر مجموعه اصلی خود ایجاد کنید

هنگام طراحی حمام اصلی خود، زیبایی طراحی را با اتاق خواب اصلی و کمد خود هماهنگ کنید. این سه "اتاق" همگی به هم متصل هستند، بنابراین یک جریان منسجم را در طرح رنگ، پوشش های سخت افزاری و رنگ های کابینت خود حفظ کنید.

یک نکته ... اگر اتاق خواب خود را با رنگ پررنگ رنگ می کنید (مثلاً اتاق خواب من آبی پوسته تخم مرغ است)، اجرای حمام مستر در شیراز توصیه می کنم حمام خود را به رنگ خنثی (بژ، خرمایی، خاکستری یا سفید) رنگ کنید. می توانید رنگ(های) اتاق خواب خود را در حوله های حمام و سایر لهجه ها بیاورید.

پست پیشنهادی: 4 مرحله آسان برای ایجاد یک طرح رنگ منسجم در خانه خود

4. طراحی یک حمام اصلی بدون زمان

در زیر چند نکته برای طراحی حمام اصلی بی انتها آورده شده است:

به رنگ های کلاسیک ثابت (مانند نیکل یا نقره ای، مشکی، برنزی روغنی یا برنجی) به جای رنگ های تند و مد روز بچسبید!

رنگ‌های سنتی کابینت (مانند سفید، خاکستری، بلوط سفید یا اسپرسو) اجرای حمام مستر در شیراز را به جای رنگ‌های تند و مد روز (مانند آبی سرمه‌ای، سبز جنگلی، صورتی و غیره) انتخاب کنید.

کاشی های خنثی را انتخاب کنید که در آزمون زمان مقاومت کنند

رنگ دیوار خنثی را انتخاب کنید (سفید، خاکستری، قهوه ای مایل به زرد، بژ) ... اگرچه رنگ را می توان به راحتی در آینده تغییر داد!

در منسوجات خود مانند فرش، حوله و پرده حمام به مد روز بروید! تغییر این موارد در آینده بسیار آسان تر است (نسبت به کابینت ها و وسایل!

پست پیشنهادی: نحوه انتخاب پایان طراحی بدون زمان در مقابل. مرسوم، مد روز

5. آیا حمام اصلی به وان حمام نیاز دارد؟

جواب منفی! مطمئناً بسیاری از حمام‌های اصلی دارای وان هستند، اما در سال‌های اخیر بسیاری از مردم از وان‌های بزرگ سوئیت‌های اصلی خود دور شده‌اند! اجرای حمام مستر در شیراز تا زمانی که حداقل یک وان در جایی در خانه شما وجود دارد، می توانید یک وان اصلی را حذف کنید!

ممکن است هنگام فروش مجدد خانه خود تعدادی از خریداران بالقوه (که انتظار یک وان را دارند) از دست بدهید، اما اوه خوب! اجرای حمام مستر در شیراز من شش سال است که در خانه ام هستم و یک بار دلم برای وان تنگ شده است ... فقط یک بار!

در اینجا یک ترفند کوچک از خانه سفارشی خودم است ... من و شوهرم به ندرت از وان در خانه قبلی خود استفاده می کردیم، بنابراین وقتی این خانه را ساختیم آن را حذف کردیم. به منظور راضی کردن خریداران احتمالی آینده، فضایی را در حمام خود برای یک وان مستقل گذاشتیم و لوله‌کشی سختی را برای وان آینده نصب کردیم.

6. ملاحظات نورپردازی اصلی حمام

حداقل، می توانید انتظار داشته باشید که یک چراغ بالای سر و همچنین نورپردازی دیوارکوب (یا روی آینه)اجرای حمام مستر در شیراز در حمام اصلی خود داشته باشید. اگر یک «اتاق توالت» مجزا دارید (که اگر فضا اجازه می دهد باید آن را انجام دهید)، یک پنکه حمام با چراغ اضافه کنید.

اگر حمام شما بزرگ است، توصیه می‌کنم نورهای توکار (یعنی روشنایی قوطی) را در اطراف محیط اتاق نصب کنید.اجرای حمام مستر در شیراز فراموش نکنید که دیمرها را بر روی تمام نورهای حمام خود اضافه کنید! کم کردن نورها هنگام دوش گرفتن یا غوطه ور شدن در وان (اگر شما از آن دسته افراد وان هستید) حسی شبیه به آبگرم ایجاد می کند!

همچنین، اگر هر اثر هنری یا هر چیز دیگری دارید که می‌خواهید نمایش دهید، برای برجسته کردن این ناحیه، یک دیوارکوب یا نور می‌افزاید. در لامپ های معمولی + مکان استفاده بیشتر بیاموزید.

7. یک درب دوش شیشه ای را در نظر بگیرید

درب شیشه ای دوش باعث می شود حمام بزرگتر به نظر برسد زیرا فضای بصری کمتری را اشغال می کند.اجرای حمام مستر در شیراز حمام نه تنها بزرگ‌تر به نظر می‌رسد، بلکه حمام شما در هنگام ایستادن در آن جادارتر احساس می‌شود! این امر مخصوصاً اگر با یک محفظه شیشه ای دوش از کف تا سقف استفاده می کنید صادق است.

صحبت از دوش بسته شد، من به شدت توصیه می کنم که دوش خود را محصور کنید! در خانه آخرمان دوش باز داشتیم (یعنی در حمام باز بود و دری برای بسته شدن نداشت) و هنگام دوش گرفتن خیلی سرد بود!

8. آینه های روشویی کاربردی (در عین حال زیبا).

حمام اصلی شما نباید آینه های تخته ای بی رنگ و ملایم داشته باشد... مگر اینکه قصد داشته باشید تمام دیوار را با آینه بپوشانید و دیوارکوب هایی در آینه نصب کنید!

دو روش برای ایجاد یک ظاهر سفارشی:

آینه های قاب دار: یک آینه تخته ای بردارید و آن را با یک قاب ساخته شده از همان مواد کابینت خود سفارشی کنید. این یک ظاهر کاملاً سفارشی ایجاد می کند زیرا کل قسمت روشویی جریان دارد و به عنوان یک قطعه سفارشی ظاهر می شود. عکس حمام من را در بالا در نکته "روشنایی" ببینید.

آینه ای بخرید که در هر اتاق دیگری از خانه استفاده کنید... به عبارت دیگر، آینه ای زیبا که به سادگی «آینه حمام» نیست!اجرای حمام مستر در شیراز در زیر چند ایده زیبا برای شروع شما وجود دارد!

9. انتخاب سخت افزار

من از گروهی هستم که تمام سخت افزارها باید در یک اتاق (یا در کل مجموعه اصلی شما) یکسان باشند. همه با این موافق نیستند (و این کاملاً خوب است)، اما من اینگونه تزئین را انتخاب می کنم. با این حال، می‌توانید از طریق لهجه‌هایتان، روکش‌های دیگری وارد کنید (من این کار را انجام می‌دهم! سخت‌افزار ثابت من - دستگیره‌های کابینت، روشنایی، وسایل لوله‌کشی، و غیره - در سرتاسر خانه‌ام نیکل است... اما من لهجه‌های برنجی زیادی دارم).

ساده ترین راه برای انتخاب سخت افزار برای حمام اصلی خود این است که یک "خانواده سخت افزار"اجرای حمام مستر در شیراز را انتخاب کنید و با آن پیش بروید. به عنوان مثال، من خانواده سخت افزار DELTA DRYDEN را در حمام اصلی خود دارم.

سخت افزاری که برای حمام اصلی خود نیاز دارید: شیر سینک، میله حوله، قلاب لباس، سخت افزار دوش (سر و دستگیره)، و سخت افزار کابینت.

نتیجه

ما به 9 نکته برای طراحی یک حمام اصلی زیبا و کاربردی پرداختیم...اجرای حمام مستر در شیراز امیدوارم اکنون در انتخاب های خود اطمینان داشته باشید و حمام خود را طوری طراحی کنید که برای خانواده شما منطقی باشد... نه فقط توده ها! اگر وان نمی خواهید (به عنوان مثال)، پس وان اضافه نکنید!